Tuesday, November 3, 2009

aku telah jatuh cinta...

sesungguhnya aku telah;
jatuh cinta dengan keindahan bumi indera kayangan,
terpesona dengan kehijauan sawah padinya,
terpukau dengan keramahan masyarakat setempatnya,
terpikat dengan keenakannya laksanya,
tidak lupa harum manisnya,
terbuai dengan ketenangan dan kedamaiannya,
sesungguhnya aku telah JATUH cinta kepadamu PERLIS!

7 colours:

Azureen Azlan said...

ehem2,
dgn org nya skali ke?
take care sis!

;)

a.m.n.i.n.a said...

ema..jage-jage ade pacat nanti ;)

Unknown said...

hm..plus la jatuh chenta ngan org nya..haha

Mata Gembira said...

amie..puji2 pasai peghelih nie..dalam maknanya nie..ka dah jatuh chenta pada seseorang yang ada di peghelih...ehehe

shiela-suka-suki said...

dulu benci..skrg suka..bencinta btul ni..seswai tau...hehe

SIKAKITULIS said...

ween: doakn akak ye ehehe
nina: setakat ni pacat aku x takut lg la (berlagak ej) hehehe
anis: aku carik org phg je
ainul: sape ye?
shiela: sbb tu aku suke faizal tahir kot ehehe(result quiz kt fb)

adanz said...

tu dia len macam... mana nak dapat ikan joran duk atas ban saja!