Wednesday, December 30, 2009

-2009-

morning vibrant wednesday;) tinggal lg 2 hari je sebelum 2009 melabuhkan tirainya(ayt cliche suratkhabar) hahaha.. bila thn baru je mmg x sah kalau x pasang azam baru kn. tp utk tahun baru ni aku nk recycle je azam 2009 sbb aku rasa mcm loser skit tahun ni;( oleh itu, mari lah kita same2 muhasabah diri spy tahun baru ni lebih baik dr tahun sebelumnya
suka 2009 sebab:
1) pertama kali menjejakkan kaki ke istana budaya n tgk teater PGL. PGL mmg superb n awesome
2) pertama kali pg island trip n cuba snorkeling-->sy seorg yg takut AIR k ehehe
3) alhamdulillah berjaya dlm induksi n btn setelah hampir 2 thn keje kt gomen ni
4) menjadi ACIK sbb kwn baik dpt baby boy(zharef) bln 5 aritu
5) anis n yamie dtg cuti-cuti perlis
6) dpt housemate baru
7) wujudnya blog ni; wpn byk merapu sbnrnye ehehe
8) dpt belajar buat kek wpn x pnh praktis dh lps tu
9) masih diberikn kesempatan utk berjumpa dgn ramadhan n syawal;) thn dpn belum tentu n pasti lg =p

x suka 2009 sebab:
1) agak BOROS berbelanja ---> amalan syaiton ni..mmg kena insaf lps ni kuikuikui
2) x dpt visit k.ngah di bandung sbb amalan di perkara 1 di atas hahaha
3) x dpt bonus ---> kenapa perkara 3 masih berkisar mengenai isu RM?
4) terpaksa sedekahkan duit secara paksa rela sbb kena saman sebanyak 3x---> melayang lg RM
5) mood further study masih belum muncul/datang
6) my prince charming masih berhide n seek. ada sape2 x nmpk my prince charming hahaha

ni je la yg dpt aku list mengenai ape yg aku suka n x duka psl 2009. tp not bad la kn sbb ada 9 bnda yg aku suka brbanding 6 perkara yg aku x suka dlm tahun 2009 ni. semoga allah memberikan aku kesempatan utk berubah menjadi hamba-Nya yg lebih soleh, anak yg taat, kakak yg bertanggungjawab, pekerja yg amanah, kawan yg jujur n rakyat yg dpt berbakti. amin;)

3 colours:

aReLaN said...

hahaha...ble la prince charming tu nk appeal kn.klu tak,leh gk lan mkn nasi myk cpt2.

SIKAKITULIS said...

lan die still menyorok dr akak la ehehe

ishaharom said...

nyorok tapi xcari guano...huhuhu