Friday, October 29, 2010

rindu itu datang dgn tiba-tiba;)

pernahkah anda terfikir bagaimana hidup tanpa seorang yg bernama sahabat/teman/kawan. apa jua panggilan yg diberikan, hidup saya akan terasa kosong n gelap tanpa kehadiran sahabat. sy amat beruntung kerana Allah swt telah mempertemukan sy dgn beberapa orang sahabat sepanjang 26 tahun bernafas di bumi-Nya. sahabat-sahabat yg sekepala, gila-gila, suka travel, suka makan n pada masa yg sama memahami n menerima sy seadanya. seperkara yg menarik, kami adalah individu yg sama tapi tak serupa. masing2 mempunyai karektor yg tersendiri n unik tp kami akn bersetuju dgn beberapa perkara iaitu; RM, shopping, foods, percutian bajet, beautiful places n hot guys ehehehe. owh rindunya dgn insan-insan ni:
- shiela: i wish u'll success with your research -> aku kagum dgn ko sebenarnye
- nina: hope u'll be happily ever after with your chekgu
- yamie: please be married by next year -> x sabaq nk tgk ko atas pelamin dgn yoyie ehehe
- anis: u should know that we are here for u no matter what happen k
entri ni tercipta setelah baca entri ni sebenarnya. missing u guys soooo freaking bad

3 colours:

YaMie said...

hahaha aku suka ayat yg ko dedikasikan untuk aku tu hahaha

shiela-suka-suki said...

eleh kak yam..aku tau la ko dah tak sabar kan..hehe..jadi sesuai la ucapan ema utk ko tu..
ema, thanx for the entri..it lift up my motivation to finish what ive started.

anis said...

ema, miss u so much darling...btw, kenapalah ko bg ayat camtu kat kak yam...makin menggediks minah tu taw..hehe...(ampun dik yam....)